piątek, 28 lutego 2014

Recykling

... czyli pojemnik na kredki (i nie tylko) z puszki po kukurydzy. Dodatkowo moje pierwsze eksperymenty z decoupage :)
 Przed:

Po:
 
 I na ostatnim, w trakcie wykorzystywania :)
 

Przyznam, że się napracowałam - kilka razy malowałam puszkę, potem wycinanie motywu z serwetki i naklejanie, tak żeby nie podrzeć. Efekt mi się nie podobał, było za biało,  więc znów malowanie, cieniowanie, brokat i wreszcie zalakierowałam.

Zgłaszam puszkę na Wyzwanie recyklingowe Szafran w PWC.

5 komentarzy:

  1. Jest piękna! :)))) Warta była takiej pracy :)))
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super przemiana! fajnie ywszlo :D dzieki za udzial w naszej zabawie na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki recykling!
    Ładnie i tanio...

    OdpowiedzUsuń